BUNLAR DÜNYANIN NE TARAFINDA OLURSA OLSUN HEPSi AYNI...
- 10 seneden beri Yangin Sigortasi ödüyorum, hic bir yangin falan olmadi, ödedigim paralari geriye ödemiyecekmi sirket ?
./.
- Duydum ki sigorta sirketleri ev tamiri icin yardim ediyorlarmis.
. /.
- Evimde hic zarar olmamisti uzun zamandan beri, artik bu zarari öder degilmi ?
* Hayir ödemezler, cünkü bu bahsettiginiz zarar, sigortanin kabul ettigi zarar kapsaminda degil.
- Ne yani simdi bu zarari ödemiyecekmisiniz ?
. /.
- Hadi yap bir sey de bu zarari ödet, biz iyi müsteriyiz.
* Anlamadim, nasil yani
- Ya iste bir seyler yapta bu zarari ödet sigortaya
* Haram, müslümanlik, öbür dünya, günah...
- Yahu herkes yapiyor...
. / .
- Evde cam kirilmis, sigorta ödermi ?
* Öder ama kurallar geregince zararin bir miktari size ait.
- Nasil yani, canim 10 sendir hic bir zararimiz olmadi ilk defa bir zarar oldu evde onuda ödemiyorsunuz.
* Ödemiyoruz demedim, zararin bir miktari size ait, yani 200 euro'ya kadar olan ilk zarar size ait ondan sonrasini ödiyecekler.
- Eee, benim zarar 208 euro ne yani bana simdi 8 euro'mu ödiyecek sigorta ?
* Evet
- Pekiiii, ben zararimi 400 euro göstertirsem o zaman 200 euro'yu ödemezsiniz dimi, ama kalan 200 euro'yu ödersiniz ?
. /.
- Bizim cocuk evdeki televizyonu kirmis, sigorta ödermi?
* Hayir, kendi cocugunuz böyle bir zarar verdigi icin ödemez.
- Peki, ne olursa ödüyor, mesela komsunun cocugu kirdi dersem ödermi ?
* Evet öder.
- O zaman öyle yapalim, benim komsu Hasan'in cocugu kirdi yaz.
. / .
- Evde mutfakta yangin cikti zarar büyük
* Zarar tutanagi hazirliyalim sigortaniz varsa öderler.
- Olmazmi canim, var var bak hele sen bir kere...
* Esya sigortaniz maalesef yok, yaptirmamissiniz...
- Nasil olmaz yav, her sene sigorta ödüyoruz...
*ödediginiz bina sigortasi, esya sigortasi teklif edilmis ama yaptirmamissiniz...
- Ayip be yahu, insan yapmazmi, sen yinede yapsaydin, ben simdi avukata gidiyorum...
. / .
Gece, saat 03.35 evdeki telefon ACI ACI calar, o saate kimsenin aklina loto'dan parami cikti yoksa eglenceli bir seymi var gibi seyler gelmez, gayet tabii ki Peder Bey'e bir sey mi oldu?...
* Alo buyrun
- Iyi aksamlar, ben araba kazasi yaptim, ne yapmam lazim ?
* Saatin kac oldugundan haberin var mi...
- Uyandin artik yardim ediver
. / .
- Kaza yaptim araba ile
* Sigortaniz varsa problem degil, kontrat numaranizi sôyleyin
- 1254856,
* Sigorta primini ödememissiniz, sigortaniz araba kullaniyorsunuz, iadeli taahhütlü mektupta yollamislar yine ödememissiniz...
- Yap bi seyler be birader, Tûrklük adina, hepimiz gurbetteyiz
. / .
- Bu arabanin sigortasi ne kadara olur ?
* 565 euro ?
- Ama baska yerde 545 euro,
* Peki avukat sigortasi varmi bu fiyata dahil olarak ?
- Tabii ya ,
* Getirin onlarin teklifini beraberce bakalim..
- Aha , al iste bak
* Avukat sigortasi yok onlarin verdigi fiyatta.
- Yapma yaaaa, bak ib.... lere, sen yine yap bi sey ucuz fiyat olsun
. / .
- Sigortadan mektup aldim, yapmis oldugum kazayi ödemiyormussunuz
* Ödemezler tabii, alkollu olarak araba kullanmis ve kaza yapmissiniz.
- Yahu 2 kadeh viski aldik ne yani
* Kanunen zaten yasak ayrica, sigortalarda kabul etmiyor kaza oldugunda ödemeyi, üstelik kaninizda 1.8 promil alkol cikmis.
- Ne yani simdi ben mi ödiyecegim zarari, niye araba sigortasi yaptiriyoruz kardesim olurmu böyle boktan dalga
. / .
- Yahu bir sey sorucam, evi yaksam kac para alirim sence ?
. / .
- Catidan su geliyor, ev zarar gördü.
* Sigortaniz varmi ?
- Yok
* O zaman niye ödesinler ki...
- Peki simdi hemen yaptirsak olmazmi ?
. / .
- Aksamki yagmurdan catidan sular girmis evdeki esyalar mahfoldu
* Sigortaniz varsa sorun degil,
- Galiba yok ama bir seyler yapamazmiyiz ?
* Hayir
- Bizim altimizda kardesim oturuyor, onun sigortasi var...
* Eeee
- Biz onun katta oturur gibi yapariz onlarda bizim katta oturuyor gibi yaparak ödetiriz sigortaya
* ???
. / .
Bunlar maalesef yurt disinda yasayan gurbetcilerin sigorta sorunlari !!!.
Insanlik, Temizlik, Hak, Hukuk, Adalet, Haram, öteki dünya, Mûslümanlik...Gavur hakki !!!
Hepsi hak getire...
Domuz yemiyoruz ama keske o domuz dedigimiz hayvanin azicigi kadar temiz olabilsek...
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten